maandag 8 december 2014

Gebreide tas

Op mijn lijstje wat te doen staat altijd nog deze tas. En het idee ervan is dat ik het ga maken van een trui dat niet meer mooi is, want je kan daar genoeg mee doen dan alleen weggooien/geven.
En aangezien het winter gaat worden kan ik me beter ook maar met de wat winterse dingen bezig houden!
Het leertje wat aan de tas zit wil ik dan graag ook zelf maken, want dat lijkt me heel erg leuk om te doen.

De kleuren van het hengsel staan heel mooi bij de kleur van de wol, wat deze winter ook in is.
Nu alleen nog wat leer vinden, misschien heb ik nog een oude tas waar ik het af kan halen, want het wol voor de schapen heb ik al...


Zien ze er niet fantastisch uit? Dit zijn gewoon happy schapen!
Ideeën genoeg op welke.nl waar ik deze foto's ook vandaan heb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten