dinsdag 7 oktober 2014

Mosterd dressing

Wat is er nou eenvoudiger dan zelf een dressing maken voor salade?
Nou eerlijk gezegd had ik daar vroeger best moeite mee, had ik nooit geleerd en ik heb er toch erg mijn best voor gedaan om dat te leren.
Want laten we eerlijk zijn, het is toch de kers op de taart, de finishing touch in je interieur.
De salade kan vallen of breken met een goede of slechte dressing, daar ben ik nou toch wel achter.

Maar mag het ook wat handiger zijn, want iedere keer een dressing kloppen is aardig, maar als dat sneller kan is het nog beter.

Dus heb ik tegenwoordig een flesje zelfgemaakte dressing staan in de koelkast.

mosterd dressing

 Je kan de dressing maken zoals je gewend bent, maar dan wat meer, en dan giet je het in een fles.
Tegenwoordig zijn de jampotten en deze flesjes overal wel te koop, dat maakt het wat handiger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten