maandag 27 oktober 2014

Monchou toetje

Als je een hele taart maakt is het direct weer zo veel, niet dat dat niet opkomt, maar soms heb je daar geen tijd voor.
Soms heb je ook niet genoeg in huis voor een hele taart.... en de echte reden is natuurlijk gewoon omdat het KAN ...

mon chou toetje

  Voor de bodem heb ik allen verkruimelde Bastognes gebruikt zonder boter. ik denk dat je het anders niet uit het glaasje kan lepelen als je dat wel deed.
de witte vulling is gemaakt van een bekertje slagroom, dat ik klopte en daar één pakje Mon Chou doorheen geroerd. Daar heb ik geen suiker door gedaan.
De topping is gewoon jam, ik had een potje zelfgemaakte pruimenjam gekregen van mijn vriendin, daar zit veel minder suiker in.

Hemels is dit, nu ik het schrijf heb ik er alweer zin in!!

Welk toetje vind jij lekker??
Schrijf je antwoord hieronder neer en wie weet komt jouw toetje in dit blog te staan!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten