woensdag 27 augustus 2014

Juten kussen

Laatst liep ik op de markt en  net om de hoek stond een kraam en daar hingen deze zakken aan de zijkant aan. Oei dacht ik, dat is leuk!! Dus ik liep ernaar toe, en wilde het hoe en wat. Ragen aan de verkoper. Maar hij zag mijn blik al en zei tegen mij dat ik die zak vast wel wilde hebben, en ik zei natuurlijk direct ja!!
Zeer blij met mijn aanwinst toog ik naar huis en op de fiets bedacht ik wat ik er dan mee zou gaan doen.
Want ook dit is een vorm van recyclen en de kleuren van de zak spraken me aan.
Maar de verhuizing kwam ertussen en ik had er even geen tijd voor, maar toen ik laatst aan het opruimen was kwam ik hem tegen en bedacht meteen dat dit een zitkussen moest worden, dus bij deze!!

Juten kussen

Ik vindt het zo leuk dat de letters zo zichtbaar zijn.


Juten kussen

Hij ligt nu op de piraten kist en dient nu als zitbankje.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten