zaterdag 2 augustus 2014

Creatief ontspannen

Op een zondagmiddag waren we lekker aan het kleuren en de meiden vroegen me ook een tekening te maken, want dat wilden ze weleens zien!!

Vroeger als kind mocht ik, net als mijn dochters, heel graag tekenen, dat heb ik veel gedaan. Op de middelbare school haalde ik wel goede cijfers voor tekenles, maar na de middelbare school heb ik daar eigenlijk weinig aan gedaan.

Dus ik zei tegen ze, wat ze ook altijd aan mij vragen, wat zal ik tekenen dan??
Maar dat wisten ze ook niet.
Toen heb ik goed rondgekeken en kwam op een idee, ik ga gewoon iets natekenen!
Maar dat valt nog niet mee, en ik dacht dat het niks zou worden, maar gaandeweg werd het wel wat. We hebben goede potloden, dat scheelt heel veel, en goed gereedschap is het halve werk.
Op een gegeven moment had ik geen zin meer, maar bedacht me dat dat geen goed voorbeeld zou zijn, dus ging ik verder, onder de bewonderende ogen van mijn dochters maakte ik het af!!

hertje



Ondertussen kreeg ik er de slappe lach van, want het werkte zo ontspannend!!


Hier zijn een paar oude tekeningen van de middelbare school,  ik had er een paar bewaarden toen ik ze laatst tegenkwam heb ik er een foto van gemaakt. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten