zondag 19 januari 2014

Jeansjasje pimpen




jeansjasje pimpen


Wat een gewoon jasje was, eens was het leuk, wordt een heel ander jasje met een paar aanpassingen!! Mijn vriendin had dit jasje nog liggen en vroeg me of ik het wat wilde aanpassen, ze had zulke mooie resultaten gezien bij andere kleding dat ik had aangepast. Dus dat wilde ze ook wel!



jeansjasje pimpen

Zo heb ik de kraag wat bij geknipt en gezigzagd. Toen heb ik er een wit randje langs gestikt, ziet er al heel anders uit toch? Een applicatie voorop naaien en dat vond ik wel voldoende.

jeansjasje pimpen

Ja en deze mooie applicatie had ik ook nog liggen, ooit eens afgeknipt van een T-shirt, mooie rozen met als fijn detail nog wat smalle lange kraaltjes langs de kroon van de bloem. Op de volgende foto is dat wat beter zichtbaar.

jeansjasje pimpen


Ook de roosjes heb ik rondom vast gestikt, het mag er natuurlijk niet afgaan in de was.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten